دوست بیوفا
آسمون آبی

 

يه روزي من كسي را دوست داشتم

به جز عشقش كسي در سر نداشتم

بگفتا او تويي دوستم هميشه

به جز تو زنده بودن نه نميشه

بگفت تركم نكن تا زنده هستي

اگر بر عشق خود پاينده هستي

بگفتم چشم تويي يارم هميشه

به جز تو ياري غمخوارم نميشه

يه روزي حال من تخريب گرديد

گذشت بي اعتنا حتي بخنديد

بگفتم يار من ياري ياري

بشد اشكم ز كردار او جاري

بزد فلبم به ياد او هردم

ولي او را نبودش ياد يكدم

بگفتم من ورا قلبم شكستي

بگفتش او مرا ديوانه هستي

بگفتم من به او دوستت ميدارم

بدان شب ها به ياد تو بيدارم

ولي نشنيدم از او كلامي

دريغش بود مرا حتي سلامي

بگفتم دلگيرم من از تو اي يار

بگفتا گير مده و كرد مرا خوار

بگفتم قلب من بدجور شكسته

بگفتا مسخره بازي بسه

بگفتم من ورا دارم ميميرم

بدان بدجور به عشق تو اسيرم

بگفتا در پي ديگري هستم

بدان هردم ورا من ميپرستم

بگفتم من را چه؟دوستم نداري؟

بگفتا دارمت حس بيزاري

بكرد او با من بازي حتي

بكرد بعد مرگم شادي حتي

نایت اسکین

 نایت اسکین

دختر.دختران زیبا.دخترای ناز


نظرات شما عزیزان:

من
ساعت13:49---19 تير 1390
دوباره سلام.بهم امید میدی که میگی شعرهات قشنگن.ممنون.قبلا اهل نوشتن نبودم و تو وبم فقط مطالبی که به نظرم قشنگ میومد میذاشتم تا اینکه یه روز یکی بهم گفت که نوشتن تو وبم امتحان کنم.خیلی لذت بخشه
منم این کار کردم و خوشم اومدحالا دوتا وبلاگ تولوکس بلاگ دارم و هراز گاهی مینویسم
شعرهات خوندم از شعر (ایرانم)خیلی خوشم اومد.فک کنم بیشتر علاقه ات تو شعرهای طنز باشه.اما شعر دشمنی دیگر چیست هم قشنگه
به هر حال موفق باشی


من
ساعت22:51---18 تير 1390
سلام.گلم ببخشید که نبودم که بهت سر بزنم
چی شده؟واسه چی دلت از یه دوست گرفته؟
یه جمله مشهور هست که میگه:هیچ کس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی که همچین لیاقتی داشته باشد باعث اشک ریختن تو نمی شود
پس ببین اونکه از دستش ناراحتی ارزش غصه هات داره؟؟؟؟؟؟؟
راستی منم اپم


delbar21
ساعت13:34---18 تير 1390


ستاره شب تاب
ساعت13:18---18 تير 1390
سلام
وبلاگ خوبي داري واقعا زيبايه

من لينكت كردم منتظر لينكت هستم

hr419


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 11:57 :: نويسنده : مهسا

درباره وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمون آبی و آدرس asemane-abi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 91518
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1